Діюче законодавство передбачає можливість повернення товару протягом 14 днів з дня оформлення покупки!

 

Продукція, що з об’єктивних причин не підійшла чи не сподобалася споживачеві, може бути повернена продавцеві за наступних умов:

  • виріб не використовувався і не був пошкоджений;
  • не була порушена цілісність упаковки, пломби і ярлики не зірвані;
  • товар не включений до переліку продукції неналежної якості.

Окрім того, у покупця має бути квитанція про оплату або касовий чек (гарантійний талон на продукт, якщо це передбачено виробником)

 

Процедура повернення:

  1. Звернутися до продавця з відповідною заявою. (приклад заяви надаєтся вашим менеджером)
  2. Повернути товар у повній комплектації в цілій упаковці згідно з документацією.
  3. Надати касовий чек чи квитанцію.