Діюче законодавство передбачає можливість повернення товару протягом 14 днів з дня оформлення покупки!
Продукція, що з об’єктивних причин не підійшла чи не сподобалася споживачеві, може бути повернена продавцеві за наступних умов:
- виріб не використовувався і не був пошкоджений;
- не була порушена цілісність упаковки, пломби і ярлики не зірвані;
- товар не включений до переліку продукції неналежної якості.
Окрім того, у покупця має бути квитанція про оплату або касовий чек (гарантійний талон на продукт, якщо це передбачено виробником)
Процедура повернення:
- Звернутися до продавця з відповідною заявою. (приклад заяви надаєтся вашим менеджером)
- Повернути товар у повній комплектації в цілій упаковці згідно з документацією.
- Надати касовий чек чи квитанцію.